Popularne artykuły

Miała być pierogowa uczta, a był nalot z paralizatorami

2011-08-19 19:11:31 (ost. akt: 2011-08-19 19:34:58)

Miała być dobra zabawa i objadanie się pysznymi pierogami warmińskimi. Skończyło kontrolą urzędu skarbowego i Izby Celnej. Zamiast zabawy podczas V Warmińskiej Uczty Pierogowej były nerwy, stres i wstyd przed zaproszonymi gośćmi. A wszystko przez kilka anonimowych donosów.

Miała być pierogowa uczta, a był nalot z paralizatorami

Autor: Archiwum

W Biesowie w gminie Biskupiec szykowała się doskonała zabawa. I do pewnego momentu V Warmińska Uczta Pierogowa była taką, jak to sobie wymarzyli organizatorzy. Ale chwilę po uroczystym otwarciu zaczęła się kontrola urzędu skarbowego i Izby Celnej.

— Nawet jeśli były tam jakieś nieprawidłowości, można było tę sprawę załatwić inaczej, bardziej subtelnie. A tak wkroczyli inspektorzy i klimat imprezy prysł - opowiada pan Marcin z Olsztyna.

Do sposobu przeprowadzenia kontroli wiele uwag ma również Rada Miejska w Biskupcu. A jakie to były metody? W stanowisku rady jest mowa o „wkroczeniu uzbrojonych i umundurowanych funkcjonariuszy”.

Stanowisko Rady Miejskiej w Biskupcu:
Oto stanowisko Rady Miejskiej w Biskupcu na temat "interwencji służb państwowych na V Warmińskiej Uczcie Pierogowej": rada-66517

— Najpierw przeszedł nasz zespół ubrany po cywilnemu, w jednym przypadku stwierdził uchybienia i poinformował funkcjonariuszy w mundurach. Wtedy podeszli inspektorzy w czarnych koszulkach i wystawili mandat - mówi Tomasz Nazarowski, kierownik analiz i planowania UKS w Olsztynie.

— A uzbrojenie? — dopytujemy.

— Z informacji, które mi przekazano, wynika, że mieli przy sobie paralizatory. Nasi funkcjonariusze mają też prawo nosić broń palną, ale w tym przypadku oczywiście jej nie zabrali — wyjaśnia kierownik Nazarowski.

Broni nie mieli również kontrolerzy z Izby Celnej, którzy także odwiedzili biesowską biesiadę.

A całe zamieszanie zaczęło się od donosu. Anonim sugerujący, że podczas uczty pierogowej może dojść do łamania prawa został wysłany do Ministerstwa Finansów. Ono kazało olsztyńskiemu UKS sprawdzić informację. Drugi donos trafił do Izby Celnej. Okazało się, że jest sprzedawane piwo bez fiskalizowania tego na kasie.

Piwo sprzedawali strażacy ochotnicy. Dostali za to 500-złotowy mandat. Celnicy także wykryli nieprawidłowości. Z naszych ustaleń wynika, że chodzi o loterię fantową, która odbywała się bez odpowiednich zezwoleń.

paf

Źródło: Gazeta Olsztyńska

Komentarze 126 pokaż wszystkie komentarze w serwisie Coś się źle wyświetla? Widzisz błąd? Zgłoś nam to!

Dodaj swój komentarz

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

  1. ************* #378074 | 77.112.*.* 12-09-2011 18:13

    Już i tu wkleiliście ten bzdurny komentarz!!!!!!!!!!!zajmijcie sie swoim strajkiem!!

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. NIE GŁOSUJĘ NA PASŁAWSKĄ! #375746 | 87.204.*.* 10-09-2011 17:51

    Do wszystkich Mieszkańców Miasta i Gminy Biskupiec- zróbmy wspólną akcję i w ramach protestu wobec tego, co lokalna władza wyczynia z przedszkolem, solidarnie idźmy na wybory 9 października i NIE GŁOSUJMY NA PASŁAWSKĄ! To będzie bardzo dobry i skuteczny sposób, aby wyrazić swoje oburzenie wobec chęci likwidacji przez radnych i burmistrza z PSL przedszkola poprzez podwyższanie opłat. Nic lepiej nie uczy polityków, żeby nie oszukiwali wyborców, jak nie oddanie na nich głosu. Głosujmy wedle swoich przekonań, ale konsekwentnie nie głosujmy na Pasławską. Proszę także aby apel ten kopiować i wklejać po wszystkich forach związanych z Biskupcem. Niech władza poczuje, co to siła wyborców, czyli nas zwykłych ludzi!

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. piwosz #375030 | 87.205.*.* 09-09-2011 20:53

    i do niewinnego Franka sie przyczepili....hamy-zniesc policje uc i us!!!!!!

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  4. Lucky #370174 | 83.9.*.* 04-09-2011 21:46

    Urząd dał jednym słowem ciała...szkoda, że nie zaproszono marszałka województwa i inne osoby wówczas byłby spokój...trzeba było dać chłopakom po pierogu i byłoby z głowy a nie wdawac się w jakieś głupie gatki...a co do strazaków to gdzie jest Pan Pawlak i PSL z naszego miasta- trzeba sie odwołać a mandat napewno anulują...a tak swoja droga wystarczyło powiedzieć, że piwo jest gratisowe a nie sprzedawane a te złotówki w kuflu to poprostu darowizna mieszkańców - lepiej by się na tym wyszło...oj władzo władzo - wybory idą a tu taka wtopa- konkurencja nie spi....

    ! - + odpowiedz na ten komentarz

  5. Strażak #360410 | 83.9.*.* 24-08-2011 18:05

    Drodzy komentatorzy piszecie że gmina wydaje pozwolenia i to ich wina...NIE!!! Przepisy mówiące o tym ze OSP musi posiadac kase niedawno weszły w życie!!! Teraz obliczcie kasa kosztuje 1200-1500 OSP kupując taką kase wydaje cały swój ryczałt z akcji co zarobi!!! Dla niewiedzących w straży brakuje na wszystko!! Zaczynając od butów do aparatów ochrony dróg oddechowych,wolimy uzbierac przez 3 lata na jeden aparat bądź przez rok na 2 pary butów niz inwestować w kase fiskalną,ona nie uratuje życia i mienia ludzkiego.To nie jest wina Gminy tylko systemu jaki panuje w naszym kraju.A dla organizatorów V Uczty Pierogowej należą się podziekowania za pomoc okazaną Straży Pozarnej.

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. działkowiec #360401 | 188.33.*.* 24-08-2011 17:58

      skosiłem trawę, wysuszyłem i mam z tego siano dla zwierzątek ? czy muszę zapłacić podatek od wzbogacenia ? proszę o odpowiedź :)

      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    2. lelkow #359217 | 87.205.*.* 23-08-2011 16:40

      Mnie zastanawia, co za urzędnicy pracują w gminie, że pozwolili na łamanie prawa na święcie pieroga. Czy oni nie znają przepisów? Szczyt niekompetencji. Najlepsza jest wypowiedź w wyborczej pani organizatorki, że ona nie wiedziała, że trzeba mieć kasę fiskalną. Wstydu przed całą Polską i marszałkiem senatu nam władze narobiły, a teraz jeszcze próbują zrzucać winę na służby, które zadziałały zgodnie z przepisami. Ja mam nadzieję, że służby będą kontrolować teraz wszystkie gminne imprezy, aż się urzędnicy nauczą, że prawo jest dla wszystkich, a władze powinno świecić przykładem. Kolejne kontrole naprawdę się przydadzą. Szkoda tylko tych strażaków, bo ich gmina w maliny puściła.

      ! - + odpowiedz na ten komentarz

    3. gitara #359167 | 89.228.*.* 23-08-2011 15:29

      jeżeli zdjęcie pochodzi z festynu to jest impra piwna anie pierogowa gdzie te pierogi i napadnięte gospodynie

      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    4. ! #359160 | 89.228.*.* 23-08-2011 15:22

      Wstyd władzom z Biesowa przed gośćmi, więc winę za swoją niekompetencje próbują zwałić na kogoś innego czym jeszcze bardziej się ośmieszyli.Może myśleli że skoro mają ważnych gości to ich obecność wszystko załatwi i będą nietykalni.

      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    5. sympatyk PSL #358049 | 79.190.*.* 22-08-2011 14:21

      Brawo służby. Tak trzymać. Kontrolować. Za to otrzymujecie pieniądze. Popieram. Nie mogą ludzie nie czytający prawa, a sprawujący władzę tak postępować. Nie można tego czynić porządnej partii z tradycjami - Polskiemu Stronnictwu Ludowemu. Mam nadzieję, że ludzie w tym mieście w czasie wyborów pokażą co sądzą o tej władzy.

      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    6. z Biesowa #358040 | 79.190.*.* 22-08-2011 14:15

      Pytam dlaczego władze z Biskupca nie wysłały listu z przeprosinami do Marszałka Senatu. Wpuściły porządnego chłopa w maliny. Po piśmie władz do różnych najwyższych jeszcze będzie się tłumaczył co jadł i ile płacił. Czy ma paragon. Szkoda PORZĄDNEGO CZŁOWIEKA. Teraz na samą myśl o Biskupcu będzie się mu źle robiło. Ta jak dla wielu z nas z okolic Biskupca. Ponoć władze dają nagrodę za wskazanie autora donosu. Autorem tego jest POLITYKA WŁADZ MIASTA. Wszyscy, kto przeciw to źli. Najlepsi to posłuszni RADNI. Jak można popierać tak idiotyczne pismo do Prezydenta, Premiera. Chyba jako uzupełnienie pisma nie naszej władzy wyślemy pisma do tych adresatów informujące o innych równie bez przestrzegania prawa poczynaniach. Niech najwyższy wie jak to w Biskupcu rządzą.

      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    7. Lauda #357367 | 87.99.*.* 21-08-2011 22:06

      No tak !! do samorzadu sie pchają i nie wiedza że prawo równiez dotyczy lokalnego dam0rzadu? Subtelność niech wymgają od sowich chłopó a nie od RP i stanowionego w nim prawa. Zwłaszcza że ewidentnie pod płaszczykiem darmochy szła lewa kasa do pończochy hehhehe:! Burmistrz ma zadbać o to aby nie wpieprzac starżaków w maliny i im podobnych Wiedzieli wiedzieli ąż zbaranieli . onić na tym sprawa sie nie skończy NIE BĘDZIE UMORZENIA LECZ JESZCE KTOŚ BEKNIE ZA MALAUTKĄ KASE ZARAZ ZARAZ PLACIMY PODATKI A BURMISTRZ NIE WIE ŻE ZA KURE SIEDZA WIEZIENIACH :) NOTO MA FAJNYCH DORDACÓW OD ZNAJOMOŚCI PRAWA PODATKOWEGO ITP

      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    8. czytelnik #357089 | 89.228.*.* 21-08-2011 18:43

      Chyba za bardzo się przejołeś rolą. Za dużo sie onani... przepraszam analizujesz :)

      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    9. analizator (spalin też) #356910 | 89.228.*.* 21-08-2011 16:28

      No to proszę czytelników i komentatorów , mamy fajne zjawisko. Jak wypowiedź krytykująca władzeńkę to "poniżej poziomu" jak tylko zgodna z linią jedynej słusznej opcji (czy obcji, czort z tym) a i jeszcze dotycząca opazycyjnych - to "WARTY UWAGI" ale to jest właśnie nasze społeczeństwo zaszczute, poszczute, zgraja chatrów do nagonki najczęściej nieudaczne, nie do końca myślące własnymi komórkami. Ktoś kiedyś powiedaział: wrzuć szczury do jednego wora, zakręć nim - same się pozagryzają - nieprawdaż Panie ten, no ....?

      Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

    10. Do Eli #356843 | 89.228.*.* 21-08-2011 14:42

      A jaki ma Pani dowód, że ludzi ci zgarneli dla siebie jakieś dochody. Chyba po sobie uważa Pani że wszyscy w koło są nieuczciwi. Oni sami nie organizują takiej imprezy. A najlepiej jak się Pani do nich przejdzie, jestem pewien że nie maja nic do ukrycia, ale trzeba byc odwaznym a nie pisac pierdoły jak pan donosiciel.

      Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

      1. Ela #356758 | 91.94.*.* 21-08-2011 13:12

        Dupki Gminne skarga osmieszyli fajna miejscowość Teraz to na nas wszystkie służby rodzą sanepidu urzędy skarbowe Straz Pozarna i innie bo pokazaliśmy ze u nas władza z prawem jest unas złe Gratuluje idiotycznej skargi PS skarbówka rozliczcie to małżeństwo co imprezę zorganizowało i dochody wzięło

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

        1. Ed #356640 | 91.94.*.* 21-08-2011 11:52

          Jestem z biskupca i uważam ze mamy balwanow nie radnych skro nie umieli zrobić legalnej imprezy. Wszyscy są równi wobec prawa Cieszę się ze i władza może być kontrolowana i karana a nie tylko prości ludzie Brawo Skarbówka urzedasom z samorządów tez trzeba pokazać ze nie są bezkarni Przyjzyjcie się jeszcze bardziej tym Panom którzy myślą ze gmina to ich folwark i robić mogą co chcą Wywołali awanturę i osmieszyli nas wszystkich wiec niech się rozlicza z podatków i z tej imprezy Czas najwyższy skontrolować co robią z pieniędzmi w gminie Jaka impreza tacy organizatorzy samowolą i bezprawie

          Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

        2. abc #356419 | 31.63.*.* 21-08-2011 09:38

          JAKA WLADZA TAKA IMPREZA HE HE.......

          Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

        3. do ccc #356406 | 83.9.*.* 21-08-2011 09:19

          Sam Biskupiec to jedna wielka kompromitacjia. Opluć każdego, nieważne czy prawda. A niech ma. Pójdę ,ksiądz wysłucha, rozgrzeszy a ja będę dalej podp...., i tak w kółko.

          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

        4. znalazłem #356402 | 89.228.*.* 21-08-2011 09:12

          http://www.powiat-olsztynski.pl/t2/index .php?page=1070news

          ! - + odpowiedz na ten komentarz

        5. @SojuszLD i innym wpisom SLD #356400 | 89.228.*.* 21-08-2011 09:04

          Oooooooo, od razu widać że rozpoczęła się kampania przed wyborami uzupełniającymi do RM w dniu 25 września br. Wg niektórych wszystkie chwyty dozwolone. Tak trzymać jedno polecenie i łapka w górę (czytaj wpis na kompie). Poczytajcie artykuły z lat ubiegłych. Peany pod niebiosa dla pomysodawcy i organizatora Pani Zosi. Gdzie p.Zosia? spuszczona (dlaczego?). Kichy wtedy nie było. Radni z opozycji podpisali się pod uchwałą napiętnującą działania służb, po co? A dobrać się do ...py nieudacznikom, którzy organizując imprezę zapominają o podstawowych OBOWIĄZKACH. Pozwolenie na sprzedaż piwa wydaje "chyba "gmina. Cóż zbyt długo sprawowana władzz usypia, rozleniwia i osłabia czujność. Szczęść Boże i idę do Kościółka pomodlić się o ciepełko.

          Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

        6. pierożek #356230 | 83.25.*.* 20-08-2011 21:15

          To symbol!

          ! - + odpowiedz na ten komentarz

        7. pierożek #356229 | 83.25.*.* 20-08-2011 21:14

          Przecież to są pierogi na miarę naszych możliwości!

          ! - + odpowiedz na ten komentarz

        8. pierożek #356225 | 83.25.*.* 20-08-2011 21:13

          ALE PIERÓG!!!

          ! - + odpowiedz na ten komentarz

        9. kanapka #356217 | 89.228.*.* 20-08-2011 21:05

          My PSLowcy i tak wygramy w Biskupcu bo i tak zagłosujecie na nas. Mamy przecież park w Biskupcu i kilka nowych przedszkoli. Miasto śmierdzi strachem bo wszystkich mamy w garści. Wszyscy nas kochają i jak zawsze na nas głosują. Dlatego u nas jest jak w raju a w raju nie płaci się za niebo w gębie.

          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

          1. P. #356129 | 85.222.*.* 20-08-2011 18:36

            Ktoś tu nie zna umiaru – akcja specjalna skarbówki na pierogarskim festynie: http://vat.taxblog.pl/458/ktos-tu-nie-zn a-umiaru-akcja-specjalna-skarbowki-na-pi erogarskim-festynie/

            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          2. XYZ #356106 | 79.162.*.* 20-08-2011 18:01

            No niestety sprawiedliwosci stalo sie zadosc

            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          3. do SLD #356094 | 77.253.*.* 20-08-2011 17:42

            Wasze donosy do Prokuratury Okręgowej nic nie dadzą. Szkoda że podkablowaliście taką fajną imprezę. Szkoda tylko że prokuratura wszczęła już dochodzenie w sprawie tej nieszczęsnej loterii i podobno kilka osób, w tym także jedna osoba ze świecznika będą mieli zarzuty.

            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          4. no i nastał czas cudów !!! #356061 | 213.76.*.* 20-08-2011 16:41

            to koniec !!! już takie imprezy są zakłócane,a ludzie traktowani jak przestępcy.Miro,Rycho,Zbycho,Grzecho żyją spoko !!!

            Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          5. ania #356042 | 89.229.*.* 20-08-2011 16:20

            Danielku co za różnica skąd pochodzi Jest Wstyd dla gminy i rady Jest i tyle Czy uważasz że pisanie skarg po gazetach TV Prezydentach CBŚ CBA Ministrach jest OK Ja bym napisała skargę do Przełozonego UKS a nie zachowywała sie jak ten donosiciel Gdyby nie doniósł nic by nie było ale doniósł i uważamy to za naganne

            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          6. Daniel #356038 | 89.228.*.* 20-08-2011 16:15

            Danka pochodzi z Biesowa i jest zwolenniczka SLD :)

            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          7. ania #356036 | 89.229.*.* 20-08-2011 16:13

            Brawo Danka uważam że powinno sie takie sprawy załatwiać po cichu było nie tak wiec drugim razem zrobimy to dobrze Mandat powinien być nauczką a nie broniąc się przed ośmieszeniem pisze sie skargi po wszystkich instytucjach. RADNI ZCHOWALISCIE SIE TAK SAMO JAK TEN DONOSICIEL TA SKARGA NICZYM NIE RÓŻNI SIE OD TEGO DONOSU Uważam jak Danka powinniście uderzyć się w pierś i siedzieć cicho

            ! - + odpowiedz na ten komentarz

          8. Danka #356027 | 91.94.*.* 20-08-2011 16:04

            Wstydzić powinni się radnii ze zapraszają gości na festyn na którym nielegalnie sprzedaje się alkohol i urządza nielegalna loterie zamiast uderzyć się w pierś i siedzieć cich piszą bezzasadne skargi chyba sami na siebie. Byłoby wszystko Ok to nic by nie było pojechaliby i tyle Wstd radni wstyd ze tolerujecie bezprawie ośmieszacie władze samorządowe i obsmarowujecie służby które wytykają wasza niekompetencję

            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          9. Do Olka #356026 | 77.114.*.* 20-08-2011 16:04

            A mnie wkur...jak toś całe życie robi na czarno za granicą i oszukuje swoje Państwo i niemieckie ,i przestań pisać o straganiarzach którzy zarabiają marne grosze.nie skarbówka weźmie sie lepiej za tych co pracują na czarno za granicą a nie za swoich handlarzy!! zapisz do KGB i donoś na swoich.

            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          10. nie z Biesowa #356023 | 89.228.*.* 20-08-2011 16:02

            Olek Ty to chyba z Biesowa jesteś!!!!!

            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

            1. do SLD #356017 | 77.114.*.* 20-08-2011 15:57

              No i wiadomo kto doniósł na swoich mieszkańców.Przegrany w wyborach z SLD!!!!!!!!!!!!!!!!

              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

            2. Olek #356016 | 91.94.*.* 20-08-2011 15:55

              wkur..... wia mie to ze toleruje się bezkarność wlasn różnego rodzaju stowrzyszen niby robiących wszystko dla dobra ogólnego a w rzeczywistości odwalajacych prywate i nabijajacych sobie kieszenie Bardzo dobrze ze to się tepi dajcie możliwość sprzedawać piwo na takich imprezach tym co robią to legalnie. Radni przyszli tu się zadarmo najesc i napić a skarbówka im przeszkodziła i byli głodni i źli wiec skargę wysmarowli Tylko myślą o dietach i by załapać się na jakoś darmowe żarcie i picie Celnicy i skarbówka brawo Tepic tych darmozjadow i nielegalnych chandlarzy

              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

              1. :D #356012 | 88.156.*.* 20-08-2011 15:49

                http://www.moikrewni.pl/mapa/kompletny/k apu%25C5%259B.html

                ! - + odpowiedz na ten komentarz

              2. Wyborca #356011 | 89.228.*.* 20-08-2011 15:48

                I tym sposobem SLD straciła w Biskupcu sporo głosów!!! A tuż tuż wybory!!!!

                Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              3. :D #356010 | 88.156.*.* 20-08-2011 15:47

                Nazwisko 'Kapuś' najczęściej występuje w: Krotoszyn (7)

                ! - + odpowiedz na ten komentarz

              4. Biskupczanin #356005 | 89.228.*.* 20-08-2011 15:39

                Giżycko, Olsztyn to nie Biesowo. Pozytywni ludzie z tej wioski dzięki takim festynom mogą zarobić na to by ta wioska mogła wyglądać tak jak teraz. Trzeba im pomóc a nie bić brawo że Skarbówka mandat im wlepiła. Niestety tych negatywnych bohaterów jak Pan donosiciel jest w Polsce coraz więcej a dowód na to jest poniżej. My Polacy mamy taką mentalność zamiast pomóc to radość kiedy komuś się źle dzieje. Pewnie Pan donosiciel pochodzi z Biesowa i pamieta jak kiedys wygladała ta wioska. Dziwie mu się i innym mieszkańcom tej wioski których ta sytuacja tak cieszy.

                Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              5. do kapusi #356003 | 88.156.*.* 20-08-2011 15:38

                pod ,,moim,, sklepem codziennie babcia sprzedaje kwiatki i owoce z działki ,a i jeszcze tylu grzybiarzy teraz przy drogach zrobić trzeba zmasowaną akcję będą super wyniki w statystykach ................:D ludzie nie dajcie się zwariować

                Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              6. SojuszLD #356001 | 77.253.*.* 20-08-2011 15:34

                Wczoraj wysłaliśmy do Prokuratury Okręgowej w Olsztynie zawiadomienie o przestępstwie z ustawy o grach losowych i zakładach wzajemnych oraz z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi w kontekście nielegalnej produkcji przez wskazane osoby produktu powszechnie nazywanego bimbrem, wraz ze wskazaniem miejsca jego produkcji w odpowiednich domostwach, jak również z ustawy o regionalnej izbie obrachunkowej w kontekście roliczeń finansowych jednostek pomocniczych, a także w kontekście nielegalnego prowadzenia loterii fantowej bez zezwolenia. Uważamy, że prawo powinno być bezwględnie przestrzegane, w szczególności przez organy samorządowe. Jednocześnie popieramy działalność urzędów kontroli skarbowej, która przyczynia się do zwiększenia praworządności i równości wszystkich, włacznie z władzami, wobec prawa.

                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                1. do ccc #355995 | 77.112.*.* 20-08-2011 15:21

                  a ja bylem na festynach koło Olsztyna i kas nie mieli .Nie będę pisał gdzie bo zaraz kapuś z Biesowa doniesie do Skarbówki i Celnej .Tam też jest co roku festyn o tej samej porze i też to robią gospodynie ,ale inni to szanują a nie donoszą .A w Biesowie jest jakaś gnida która lubi wtykać nos tam gdzie nie trzeba ,ale niech uważa bo mu w końcu przytrą .

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                2. c #355992 | 89.229.*.* 20-08-2011 15:17

                  BRAWO BRAWO kotrolujcie także te wioseczki nie tylko mazury. Robili kontrole na Mazurach to niech teraz zaczną tam w okolicach Olsztyna. Pokażcie się tam w powiecie Olsztyńskim niech was i tam zobaczą my kontrole skarbową znamy. nawet już rozpoznajemy ich jak są po cywilnemu. Czas na bezkarną Warmię . Potwierdza się przysłowie NAJCIEMNIEJ POD LATARNIA Dziwie się że tam KONTROLĘ SKARBOWĄ widzieli po raz pierwszy.

                  ! - + odpowiedz na ten komentarz

                3. ania #355987 | 89.229.*.* 20-08-2011 15:10

                  Ludzie czytajcie tam w artykule pisze że tylko zle było przy handlu piwem i nielegalnej loterii Nikt pierogów sie nie czepiał nawet tych nalewek i alkoholu pod stołem więc przestancie pieprzyć ze i do szkół czy kościołow wejdą Chybaże w szkole albo kościele będą sprzedawać piwo bez kasy

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                4. byłem #355983 | 83.12.*.* 20-08-2011 15:07

                  osrał się jakiś...poszedł donos musieli przyjechać ... chciałem podziękować dla buraka co potrafi wszystko popsuć może się przedstawi???

                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                5. dyzio #355978 | 89.229.*.* 20-08-2011 14:59

                  Byłem jadłem piłem i żadnej Kontroli w mundurach nie widziałem. Nie wiem skąd ta burza w szklance wody

                  Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                6. ccc #355970 | 89.229.*.* 20-08-2011 14:57

                  Zdziwicie się ale jak jest sprzedaż to jest paragon. A jak jest festyn to piwo rozdają za darmo albo na podstawie talonów. Jakoś nasza pani Burmistrz wie jak to zorganizować. My sie tak nie skompromitowaliśmy jak Biskupiec Z głową trzeba robić imprezy. Bywali u nas na imprezach i Marszałkowie i Prezydent i Kontrolerzy w mundurach i wszystko było OK

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                7. pop #355968 | 89.229.*.* 20-08-2011 14:52

                  Dla mnie to żenujące że rada wystosowała skargę na to że sama nie dopilnowała by impreza na którą zaproszono tyle gości była zrobiona legalnie zgodnie z prawem. Wstyd Pani Przewodnicząca. OD OBYWATELI żądacie w gminie różnych kwitków i zaświadczeń a sami nie potraficie zgodnie z prawem zorganizować imprezy. Brak zezwoleń nielegalny handel piwem to wstyd dla gminy przed zaproszonymi gośćmi. Wstyd mi że reprezentują mnie tacy radni. Dajcie nam uczciwie prowadzącym działalność możliwość handlu a nie będzie wstydu dla Gminy. WSTYD WSTYD Pani przewodnicząca że nie potraficie zgodnie z prawem zorganizować festynu

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                  1. do pana ccc #355967 | 89.228.*.* 20-08-2011 14:52

                    Mam pytanie do pana z Giżycka. Czy dostał Pan kiedyś paragon na festynie jak kupił Pan kiełbaske lub piwko? Niesądze. W Giżycku bywam i widzę straganiarzy i jakoś kas fiskalnych nie mają. Mówimy tu festynie, i imprezie dla ludzi. Takie imprezy jak ta powinny być zwolnione z pewnych opłat. Był czas kiedy straż ochotnicza mogła choć na piwie zarobić a teraz i tu tworzą problem!

                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  2. XYZ #355961 | 79.162.*.* 20-08-2011 14:48

                    DO CCC MASZ RACJE MOZE WEZMA SOBIE BISKUPIECCY RADNI DO GLOWY ZE JAK JEST WINA TO MUSI BYC KARA A NIE SKAGI PISAC NA KONTOLE ZABAWNE

                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  3. do ccc #355959 | 77.112.*.* 20-08-2011 14:44

                    jak jesteś taki mądry to wyciągnij i daj tym wszystkim wsiom co organizują festyny po to żeby mieć kasę ; na remonty ,na paliwo do kosiarek na remonty kosiarek ,na zakup sprzętów , a nie piszesz takie chłamy że czytać sie nie chce. Dałbyś !!Ale nie ze swojego a jak byś miał dać ze swojego portfela to obsrałbyś się za złotówkę!!Weż więcej nie pisz bo błazna robisz z siebie.Ta pracowało tyle wsi ale Polski naród jest zawistny to prawda.

                    ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  4. do kazika itp..... #355946 | 88.156.*.* 20-08-2011 14:23

                    dajcie mi człowieka a,, paragraf,, znajdę na niego

                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  5. ccc #355940 | 89.229.*.* 20-08-2011 14:17

                    Ludzie o co wam chodzi co to za sensacja Jestem przedsiębiorcą z Giżycka. Umundurowaną skarbówkę w oznakowanym samochodzie widzę co drugi dzień i nikt z tego afery nie robi. Robią swoje kontrolują i tych nieuczciwych każą mandatami. Jesteśmy z tego zadowolenie bo nieuczciwą konkurencję likwidują. jesli robi się wszystko legalnie nie ma czego się bać wręcz odwrotnie. Krzycza tylko Ci co czegoś się boją. Dzięki takim kontrolom u as niem tych którzy na lewo Handlują. Nasi radni ręcz takie działania popierają a nie skarżą. SZANOWNA RADO Z BISKUPCA TO WSTYD ŻE WY POPIERACIE TYCH KTÓRZY NIELEGALNIE HANDLUJĄ ALKOHOLEM I UPRAWIAJĄ NIELEGALNĄ LOTERIĘ. DLA DOBRA UCZCIWYCH PRZEDSIĘBIORCÓW POWINNIŚCIE TAKIE DZIAŁANIA POPIERAĆ. Mam prośbę do skarbówki odpuście trochę wizyty w Giżycku i pokontrolujcie wioseczki wokół Olsztyna Bo w tym Biesowie to oni chyba was pierwszy raz widzieli. Gdyby tk czesto widzieli was jak my w Giżycku nie budzilibyście strachu czy sensacji. A BOJĄ SIĘ CHYBA TLKO CI CO MAJĄ COŚ NA SUMIENIU . Większość uczciwych przedsiębiorców z Mazur jest za takimi działaniami. Pozdrawiam

                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  6. Biskupczanin #355906 | 89.228.*.* 20-08-2011 13:40

                    Do Kazika!! A pisz se cymbale gdzie się da!!! Mam nadzieję tylko że owo małżenstwo w koncu z mądrzeje i wyprowadzi się z Waszego pięknego (jeszcze) Biesowa. Jestem pewien, że gdzie by sie nie przeniesli (zapraszam do Biskupca) ludzie im pomogą w organizowaniu takich imprez!!! Bo trzeba być chorym lub mieć "stosowne" papiery żeby srać w własne gniazdo!!! I oby tak sie stało bo bedziesz miał okazje "popisać" sie inaczej zamiast pisać gdzie sie da!!!

                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                    1. Nick #355904 | 88.152.*.* 20-08-2011 13:40

                      Chcieliscie wolnosci teraz macie panstwo policyjne. Kurewska zamiana.

                      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    2. xyz #355891 | 79.162.*.* 20-08-2011 13:15

                      jak potrafimy pisać o pozytywach to musimy strawić i upadki po co iza co obwiniać gazete gdyby bylo wszystko zgodne z prawem to kontrolerzy odjechaliby zkwitkiem PO TO ONI SA

                      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    3. gtm #355872 | 79.184.*.* 20-08-2011 12:45

                      Wszystko wszystkim ale na takich jarmarkach handlują prawie wszystkimi drobiazgami dla dzieci żeby miały radość a i drobni sprzedawcy mają z tego zadowolenie że mogą innych ucieszyć ,a tu ŁAJZA anonim wysyła ,a tu URZEDNICY zaraz nagonka ,prawda gdzie kasy fiskalne no i po co,żeby bombę podłożono to chyba całe Biesowo ewakuowano i taki ale taki anonim to kosztuje URZĘDNIC prawda? ,prawda trzeba wpierw sprawdzić!

                      ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    4. kazik #355871 | 77.253.*.* 20-08-2011 12:45

                      A mnie jako mieszkańcowi Biesowa nie podoba się to że znowu pieniądze ze sprzedaży bimberku pierogów piwa i kiełbasek będą trzymane przez jedno małżeństwo a nie tak jak zgodnie z ustawami powinno być i z konstytucją wpłacone na stoswne konto. Informuje że właśnie donos pisze do Ministerstwa Spraw wewnętrznych i administracji , CBA oraz regionalnej izby rozrachunkowej że te pieniądze nie są dobrze rozliczone niech zrobią kontrole w sołectwie i w urzędzie. Po tej aferze na pewno będzie kontrol. Oduczą sie nie przestrzegania prawa.

                      ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    5. gosc #355847 | 83.25.*.* 20-08-2011 12:07

                      też prawda niech wpadna na piknik rodzinny do przedszkola czy szkoły ,tam też znajdą do czego się przyczepić,banda idiotów i darmozjadów

                      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    6. Obserwator #355812 | 89.228.*.* 20-08-2011 11:13

                      Jak czytam wypowiedź Pana ze skarbówki to niedobrze mi się robi!!!Co za powalony kraj !!Gorsze od Rosji !!To jest kraj demokracji ??Do tego jeszcze nam daleko .Wstyd dla rządu !!

                      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    7. Anna #355802 | 89.228.*.* 20-08-2011 10:52

                      Tylko patrzeć jak kroczą na imprezę przedszkolną, chory kraj. Niech pilnują mafii, przekrętów i innych łobuzów, którzy przekręcają Państwo na grube miliony.

                      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    8. XyZ #355799 | 79.162.*.* 20-08-2011 10:47

                      Ja jak płace mandat też mam pretensje do całego świata

                      Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    9. muszka #355792 | 79.191.*.* 20-08-2011 10:39

                      Donosicielstwo to nasz polski sport narodowy!!!

                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                      1. oleg38 #355791 | 83.9.*.* 20-08-2011 10:38

                        i gitara udało się

                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      2. obswrwator #355779 | 89.228.*.* 20-08-2011 10:31

                        Świnia ta co w swoje gniazdo sra !!!A w Biesowie są tacy!! donosy poszły do skarbówki do sanepidu i celnej. Ciekawa jak ta osoba sie czuje .Penie za komuny w ORMO robił i podpieprzał sąsiadów !!Że tacy ludzie jeszcze chodzą po ziemi .W kosmos je trzeba wystrzelić .Szkoda tylko tych co robili .

                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      3. nikos #355774 | 46.113.*.* 20-08-2011 10:19

                        To juz wnikanie w dziure w calym jestem na wielu imprezach takiego pokroju i nigdzie niema paragonow kto by sie w to bawil piwo jest kupione na fakture z ktorej ktos sie rzlicza kolejka za piwem czy czyms innym niema czasu na takie rzeczy i tu nie chodzi ze ktos cos na boczku znalazla sie tylko jedna menda by komus dopiec i tyle nudzil sie a mogl sobie w du.... pogrzebac i juz

                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      4. Olsztyniak #355772 | 83.9.*.* 20-08-2011 10:17

                        Żenująca akcja! Donos pewnie napisał jakiś kapuś a najprędzej zawistny, sąsiad który nie brał udziału w tym festynie. Tego typu imprezy są organizowane na całym świecie i służby mundurowe nie robią takich cyrków.

                        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      5. do Gość #355771 | 89.228.*.* 20-08-2011 10:16

                        napisz anonimowy donos w związku z tym kiblem ...

                        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      6. Gość #355764 | 188.33.*.* 20-08-2011 10:01

                        A ja byłem w kiblu znajdującym się w knajpie należącej do przewodniczącego rady miasta Olsztyn i tam też nie otrzymałem paragonu z kasy fiskalnej. Nie bo nie. A może nie, bo szef załatwi żeby problemu nie było. Czy opłata za kibelki jest zwolniona z podatku?

                        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      7. sss #355758 | 88.156.*.* 20-08-2011 09:55

                        Gdzie wysyłać donosy? Ja również chcę złożyć takowy na wszystkie imprezy na Dajtkach, Gryźlinach, Grunwaldzie i w ogóle na cały komplet jarmarków, bo jeszcze się nie spotkałem z wydawaniem paragonu za piwo, czy inne duperele. Chcecie mieć prawo? Proszę bardzo, nie będzie niczego w takim razie! Prawo MUSI być mądre, a jak jest głupie to mądrzy ludzie powinni je zmienić, lub wiedzieć kiedy faktycznie jest łamane!

                        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      8. Czarnobyl #355751 | 77.253.*.* 20-08-2011 09:49

                        Gazeto Olsztyńska! Wasza wiadomość jest opóźniona jak informacja o katastrofie w Czarnobylu, festyn odbył się tydzień temu,a dziś dopiero poruszacie temat!!!!!!!!!!!! Skandal, gdyby Teleexpres nie poruszył tematu już w środku tygodnia, to byłoby zamiecione pod dywan? Wstyd.

                        Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                      9. J-23 #355724 | 88.220.*.* 20-08-2011 09:24

                        No i dobrze! Po to są przepisy i rozporządzenia żeby ich przestrzegać! A nie kombinować na boczku...

                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                        1. kropka #355701 | 79.162.*.* 20-08-2011 09:09

                          Przepisy obowiązują wszystkich i wcale nie chodzi tu o pierogi tylko o sprzedawanie piwa i loterię, a organizatorzy powinni wiedzieć jakie są konsekwencje takiego dzialania. Nosil wilk razy kilka aż ponieśli i wilka...

                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        2. Kuc muc; #355676 | 88.156.*.* 20-08-2011 08:30

                          Nie podniecajcie sie za duzo bo niedlugo bedziecie miec podatek od deszczu ,robia juz zdjecia satelitarne wymierza wam metry powierzchni dach i bedziesz placic za to ze deszcz pada-calo roczny i nie bedzie zlituj sie ze u mnie przez caly czas swieci slonce i nie padalo 2-3 mc.Zydzi musza wyjsc na swoje.

                          Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        3. xxx; #355673 | 88.156.*.* 20-08-2011 08:24

                          To tylko w Polsce może się zdarzyć

                          Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        4. to urzędnicy myśleliże prawo ich #355672 | 83.11.*.* 20-08-2011 08:23

                          nie obowiązuje. Organizując taki festyn, gdzie ma być sprzedawany alkohol trzeba mieć zezwolenie. Organizatorzy powinni również powiadomić sanepid skoro podawana była żywność, a gdyby zachciało sie fajerwerków to trzeba mieć zgodę od wojewody Wstydem jest rzeczywiście to, że organizatorzy uważali że są ponad prawem.

                          Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        5. do-i gitara; #355671 | 88.156.*.* 20-08-2011 08:22

                          gosciu te prawo to ustalaja takie same cymbaly jak ty co ty wiesz o prawie oni moga zrobic ustawe ze bedziesz mogl miec tylko 2 pary gaci i jedna pare butow jak to bylo --na kartki.Wejdz na Gogle i wpisz ---Zydzi w polityce polskiej i bedziesz mial odpowiedz.Oni maja takie prawo zebys Tynie mial lepiej od nich--synku.

                          Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        6. Gość #355668 | 188.33.*.* 20-08-2011 08:18

                          Zapewne w urzędzie pracują byli SB i metodami typu "obywatel doniósł, że..." posługują się sami. Piszą i lecą po wyniki ;) Ciekawe czy chociaż z ortografią jest okej ;)

                          Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        7. WSTYD #355665 | 46.112.*.* 20-08-2011 08:10

                          Polska rzeczywistość...wstyd wstyd i wstyd

                          Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                        8. MISIA #355664 | 83.9.*.* 20-08-2011 08:08

                          A dlaczego mieszkańcy wsi nie płacą podatków dochodowych? Dlaczego nie wykazują wszystkich przychodów, tak, jak najbiedniejszy podatnik? Dlaczego nie płacą składki zdrowotnej? Nawet w kiosku dostaje się paragon!

                          ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                          1. do biskupczanin #355661 | 83.9.*.* 20-08-2011 08:05

                            naucz się ortografii i ciekawe z czym ty chodzisz do ginekologa. Transwestyta?

                            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          2. qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq #355655 | 81.190.*.* 20-08-2011 07:50

                            musiał to zrobił jakiś idiota albo idiotka inaczej nie da się określić chyba że gorzej,ludzie o inteligencji mniejszej od zera tylko mogli tak zrobić kable kable kable i przedłużacze...........

                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          3. biskupczanin #355652 | 89.228.*.* 20-08-2011 07:40

                            ludzie tak sprawy nie mozna zostawić a co jak w szkołach będzie jesienna uczta to też wpadnie kontrola z izby skarbowej a lekaże ginekolodzy ,dentyści kase golą bez udokumentowania .Pojebany kraj,prawo i urzędasy darmozjady .

                            Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          4. oto #355651 | 83.9.*.* 20-08-2011 07:24

                            otoBiskupiec cały właśnie. Opluć, podpier...., nie musi być wcale zgodne z prawdą. A niech mają kłopoty. I robią to ci wszyscy z pierwszych ławek kościelnych az aprobatą księdza. A już nasz W to jeden wielki przekręt z tym Lazarusem i szkołą

                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          5. sawa #355636 | 95.49.*.* 20-08-2011 06:40

                            Emocionalne i prostackie komentarze.Jeśli imprezę organizuje gmina/burmistrz/ ,patronuje powiat/starosta/,województwo/marszałek /słyszałam że byli i parlamentarzści to chyba można zorganizować to zgodnie z prawem w końcu kto ma to prawo przestrzegać jak nie organy państwa i samorządu.

                            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          6. komornik #355632 | 46.186.*.* 20-08-2011 06:17

                            Wierzycie w donos? Sami sobie napisali i sami potwierdzili. Stara ubecka metoda.

                            ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          7. i gitara #355629 | 213.73.*.* 20-08-2011 06:01

                            No i bardzo dobrze!Polak jak nie czuje bata nad łbem to normalnie żyć nie może.Zwłaszcza to co się dzieje na naszych drogach to zgroza!Jestem za powołaniem dodatkowych służb by patrzyły wam na ręce,waliły mandaty bo dla was prawo nie znaczy nic.Nawet nie wiecie co to jest PRAWO.

                            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          8. atak na ruskie pierogi bez akcyzy #355623 | 88.156.*.* 20-08-2011 04:29

                            panowie funkcjonariusze! ale te pierogi nie muszą mieć polskich znaków skarbowych akcyzy! proponuję zmasowana akcję na gabinety lekarski i kancelarie prawnicze. no tak ale lepiej atakowac plebs z pierogami i straż pożarna z piwem...

                            Ocena komentarza: warty uwagi (8) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          9. dokonali odkrycia "niesamowitych przekrętów" #355621 | 88.156.*.* 20-08-2011 04:23

                            gratuluje urzędnikom!...teraz wiem do czego zostały powołane takie właśnie słuzby...DO WYKRYWANIA AFER W PIEROGACH Z KAPUSTĄ... powiem krótko! PARANOJA I KOMPROMITACJA SYSTEMU. A swoją drogą te donosy... i to jest kraj katolików... zakłamani faryzeusze.

                            Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          10. Kuc-muc; #355614 | 88.156.*.* 20-08-2011 02:34

                            No i macie co chcieliscie a macie Panstwo Policyjne gorsze jak za Stalina -wiec dalej glosujcie na PO a aparat policyjno skarbowy jest tak rozwiniety w tym kraju ze na kazdym kroku stoi UB.

                            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                            1. GG+ #355607 | 77.181.*.* 20-08-2011 01:00

                              Polakom nalezy tylko współczuć takiego burdelu !

                              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            2. -net #355602 | 77.112.*.* 20-08-2011 00:42

                              http://paslawska.pl/blog/aktualnosci/dat a/18/sierpien/2011/wpis/dura-lex.html

                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            3. arthy #355600 | 88.156.*.* 20-08-2011 00:28

                              do sss - ksiądz to pewnie Twój ojciec

                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            4. taka polska śmieszna #355562 | 46.186.*.* 19-08-2011 23:05

                              bycie ochroniarzem to bycie frajerem na posyłki:)

                              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            5. gość #355561 | 2.209.*.* 19-08-2011 23:05

                              Chory kraj wraz z rządzącymi,a ci pachołki co ludzie na nich pracuja to jeszcze nas gnębią,tfuuuuu szubrawcy.Przestać płacić podatki samo sie rozwiąże i nie będzie komu kontrolować.

                              Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            6. Wyborca #355557 | 88.199.*.* 19-08-2011 22:51

                              Państwo Policyjne Tuska. A miała być druga Irlandia....no przecież obiecał....

                              Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            7. sss #355550 | 88.156.*.* 19-08-2011 22:42

                              To było skurwysyństwo. Na pewno ksiądz podkablował, bo na odpust nikt nie chciał przyjść i do jego kieszeni mało pieniędzy wpłynęło. W takim razie na każdym jarmarku jest nielegalka i UKS powinien być na wszystkich imprezach, bo jeszcze nie widziałem, żeby gdzieś paragony dawali.

                              Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                            8. ja #355539 | 81.190.*.* 19-08-2011 22:30

                              ciekawe czy najedli się do syta pierogów

                              Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)